آژانس-افغان-خبر

سرویس : سیاسی | کد خبر : 10679 | تاریخ : 1397/08/23-08:56:59 |پرینت

اشرف غنی بر تامین امنیت ولسوالی ها تاکید ورزید

اشرف-غنی-بر-تامین-امنیت-ولسوالی-ها-تاکید-ورزید
محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به مسئولین امنیتی و دفاعی هدایت داد تا روی رفع تهدیدات و تامین امنیت ولسوالی های جاغوری، مالستان، ترینکوت، خاص ارزگان، چهارسده، شهر فراه، پشتون کوت و المار و منطقه سرحوض تمرکز بیشتر صورت گیرد.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به ریاست محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور، شام روز گذشته در ارگ دایر گردید.

مسئولین امنیتی و دفاعی کشور گزارش شان را در مورد اجراات ارگان‌های امنیتی و دفاعی بخاطر رفع تهدیدات در ولایات غزنی، ارزگان، فراه، بغلان، کندز و فاریاب به جلسه ارائه کردند.

 در این جلسه مشخصاً روی اوضاع امنیتی و اجراات نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی های جاغوری، مالستان، ترینکوت، خاص ارزگان، چهارسده، شهر فراه، پشتون کوت و المار و منطقه سرحوض به تفصیل بحث صورت گرفت و از اعزام نیروها و تجهیزات اطمینان داده شد.

رئیس جمهور غنی از شهامت و قربانی های نیروهای امنیتی و دفاعی به نیکی یاد کرد و به مسئولین امنیتی و دفاعی هدایت داد تا روی رفع تهدیدات و تامین امنیت ولسوالی های متذکره تمرکز بیشتر صورت گیرد.

این درحالی است که از چند هفته به این سو جنگ در ولسوالی های ارزگان خاص، مالستان و جاغوری ادامه دارد و تاکنون بیش از ده ها تن از نیروهای ملکی و نظامی کشته و زخمی و بیش از صد ها خانواده آواره شده اند.