آژانس-افغان-خبر

سرویس : سیاسی | کد خبر : 13217 | تاریخ : 1398/05/07-09:21:53 |پرینت

واکنش ارگ به حملۀ تروریستی در شهر کابل

واکنش-ارگ-به-حملۀ-تروریستی-در-شهر-کابل
ارگ ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ تروریستی در شهر کابل اعلام نموده که تروریستان و حامیان آنان با انجام این‌گونه حملات بزدلانه هرگز عزم ملت افغانستان را تضعیف نمی‌توانند.

به گزارش افغان نیوز: حوالی ساعت 4:30 دقیقه بعدازظهر دیروز یک انفجار در نزدیکی دفتر روند سبز در حوزه چهارم شهر کابل رخداد و بعد از آن مهاجمین وارد تعمیر این روند شدند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله گفته است که در این انفجار و درگیری 20 تن جان باخته و 50 تن دیگر زخمی شدند و نیروهای امنیتی نیز 150 تن را به سلامت از تعمیر بیرون کردند.

در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری در پیوند به این حمله تروریستی آمده است که تروریستان فتنهگر و دشمنان افغانستان به ادامۀ جنایات شان، با انجام حملۀ تروریستی در یکی از نقاط ملکی شهر کابل، شماری از هموطنان ما را شهید و زخمی ساختند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این حملۀ وحشیانه، گفت که مردم افغانستان شاهد آغاز مبارزات انتخاباتی بودند که نشان‌دهندۀ عزم راسخ این ملت برای ختم جنگ و تامین ثبات می باشد. تروریستان و حامیان آنان با انجام این‌گونه حملات بزدلانه هرگز عزم ملت افغانستان را تضعیف نمی‌توانند، بلکه موجب نفرت و انزجار بیشتر خواهند شد.

آقای غنی ضمن اینکه به مسئولین مربوطه هدایت داد که به مجروحین این حادثۀ تروریستی از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نه ورزند؛ مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های شهدا ابراز نمود و برای زخمی‌شده‌گان صحتمندی کامل از درگاه ایزد منان، تمنا کرد.