آژانس-افغان-خبر

سرویس : سیاسی | کد خبر : 20253 | تاریخ : 1400/05/10-10:48:50 |پرینت

صالح:

افشاگری‌ در فیس‌بوک به یک ضعف بزرگ تبدیل شده است

افشاگری‌-در-فیس‌بوک-به-یک-ضعف-بزرگ-تبدیل-شده-است
معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که متاسفانه استفاده از فیس‌بوک در مسایل جنگ و امنیت به یکی از ضعف‌های بزرگ حکومت تبدیل گردیده است.

به گزارش افغان نیوز؛ امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(۱۰، اسد) در صفحه فیس‌بوک‌اش نوشته است که محرمیت  و امنیت عملیاتی یکی از اساسات جنگ است. 

وی با تاسف می‌گوید که استفاده از  فیس‌بوک در مسایل جنگ و امنیت به یکی از ضعف‌های بزرگ جمهوری اسلامی افغانستان تبدیل گردیده است.  

آقای صالح می‌افزاید که دسترسی شخصیت‌ها به شبکه‌های اجتماعی، محرمیت و امنیت عملیات‌ها را  به شدت تحت شعاع قرار داده و بهایی این بی‌پروایی و خودسری را جوانان شجاع و با ایمان ما در جبهه متقبل می‌شوند.  

معاون اول ریاست جمهوری تصریح می‌کند که این‌گونه ظاهر گرایی و شهرت سازی از معنویت و صلابت فعالیت‌ها می‌کاهد؛ زیرا فعالیت بی‌ریا مانند آلماس نیاز به بازاریابی ندارد. 

صالح ابراز امیدواری کرده که شخصیت‌های با تجربه و نو کار به محرمیت و امنیت عملیاتی ارج قایل بگذارند و متوجه باشند که هر حرف شان مخاطب‌های دوست و دشمن دارد.

این درحالی است که فیسبوک، اینستاگرام و توییتر در افغانستان به طور چشمگیری در بین مردم جای باز کرده و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مجاری مجازی بر تحولات واقعی این کشور در حال گذار از جنگ است.