آژانس-افغان-خبر

سرویس : بین الملل | کد خبر : 31015 | تاریخ : 1403/06/28-14:45:00 |پرینت

چهار نظامی اسراییلی در غزه کشته شدند

چهار-نظامی-اسراییلی-در-غزه-کشته-شدند
رسانه‌های اسراییلی به نقل از ارتش این رژیم گزارش کردند که چهار نظامی اسراییلی در رفح کشته و پنج تن دیگرشان زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز؛ روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارونوت امروز (چهارشنبه، 28 سنبله) با اعلام این خبر نوشت که ارتش گفته این نظامیان در اثر وقوع انفجار در منطقه رفح در جنوب نوار غزه کشته و زخمی شده‌اند.

به نوشته این رسانه، ارتش اسراییل افزوده که درباره علت این انفجار تحقیق می‌کند. مقاومت فلسطین اما اعلام کرده که این نظامیان اسراییلی را آن‌ها در کمینی کشته‌اند.

ریچل گور، از سخنگویان ارتش اسراییل گفته که یکی از کشته‌شدگان این حادثه جانشین فرمانده یک گروه در کندک شاکید در لوای گعفاتی است.

بدین ترتیب شمار کشته‌های ارتش اسراییل از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر سال گذشته طبق اعلام رسمی به ۷۱۴ نفر افزایش یافت.

قابل یادآوری است که وزارت بهداشت غزه امروز چهارشنبه اعلام کرد که در پی حملات ارتش اسراییل در یک شبانه‌روز گذشته در غزه 20 غیرنظامی شهید و 54 نفر زخمی شدند.

به گفته این وزارت، مجموع شهدای غزه از زمان آغاز جنگ تاکنون به 41 هزار و 272 نفر و تعداد زخمی‌ها به 95 هزار و 551 نفر رسیده است.