
به گزارش افغان نیوز: نتانیاهو در دیدار با شماری از افسران نظامی اسرائیل گفت که کشورش از حمایتها و کمکهای امریکا قدردانی میکند، اما در عین حال باید به سمت خودکفایی بیشتر در بخش دفاعی و نظامی حرکت کند.
وی اظهار داشت: «ما باید از وابستگی رهایی یابیم و سامانه تسلیحاتی مستقل خود را ایجاد کنیم.»
نخستوزیر اسرائیل همچنین بر ادامه تقویت صنایع دفاعی داخلی تأکید کرده و گفته است که این کشور باید توانایی تولید و توسعه تجهیزات و فناوریهای نظامی مورد نیاز خود را افزایش دهد.
نتانیاهو در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد که رویارویی با ایران و گروههای همپیمان آن هنوز پایان نیافته و تحولات منطقه همچنان با دقت از سوی اسرائیل دنبال میشود.