آژانس-افغان-خبر

سرویس : سیاسی | کد خبر : 8345 | تاریخ : 1397/02/05-12:45:20 |پرینت

پروژه برق ولایت فراه به زودی آغاز می‌گردد

پروژه-برق-ولایت-فراه-به-زودی-آغاز-می‌گردد
رییس اجراییه کشور تاکید کرد که با توجه به بودجه و امکانات دست داشتهٔ حکومت در ارتباط به توسعه و ساخت بند بخش آباد ولایت فراه تلاش صورت می‌گیرد.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور با سمیع‌الله صمیم، نماینده مجلس و شماری از بزرگان و متنفذان فراه دیدار و ملاقات کرد. در این دیدار، رییس اجراییه کشور روند بازسازی، اوضاع امنیتی و مشکلات اداری این ولایت را مورد ارزیابی قرار داد.

سمیع‌الله صمیم، نماینده مردم فراه در پارلمان افغانستان در باره مسایل امنیتی، مشکلات مردم و اوضاع حاکم در فراه به رییس اجراییه کشور گزارش داد.

همچنان، بزرگان و متنفذان فراه مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادات‌شان را در زمینهٔ تولید انرژی برق، کاریابی، بورسیه‌های تحصیلی، توسعه متوازن و حاکمیت قانون مطرح کردند.

آنان ضمن بر شمردن مشکلات و چالش‌های کنونی افغانستان در عرصه‌های مختلف بر حفظ و ضرورت وحدت ملی و مشارکت سیاسی عادلانه تاکید داشتند.

سپس، رییس اجراییه کشور به بزرگان ولایت فراه اطمینان داد که در زمینهٔ بازسازی، تولید انرژي برق، امنیت و بورسیه‌های تحصیلی توجه خاص را مبذول می‌دارد.

عبدالله عبدالله گفت که دو پروژه تامین انرژی برق برای ولایت فراه در تدارکات ملی فیصله شده است. کار تامین انرژي خورشیدی و تمدید لین برق از شیندند هرات به ولایت فراه آغاز می‌گردد.

رییس اجراییه کشور افزود که با توجه به بودجه و امکانات دست داشتهٔ حکومت در ارتباط به توسعه و ساخت بند بخش آباد ولایت فراه نیز تلاش صورت می‌گیرد.