از-هشتم-ثور-در-ولایت-فراه-تجلیل-شد

والی فراه در مراسم تجلیل ازسالروز پیروزی جهاد اسلامی مردم افغانستان؛ این پیروزی را مدیون خیزش عمومی و بسیج ملی، بدون در نظر داشت مسایل قومی، سمتی و زبانی، دانست.

مراسمی به مناسبت هشتم ثور، سالروز پیروزی جهاد اسلامی مردم افغانستان، با حضور داکتر محمد عارف شاه جهان والی فراه، مسولین اراکین دولتی، منسوبین ارگانهای امنیتی، شورای ولایتی، شورای علما، شورای احزاب سیاسی و سایر اقشار و اصناف اجتماعی درولایت فراه برگزارگردید.

سخنرانان، جهاد مردم افغانستان علیه اشغالگران شوروی سابق را، مقدس، بر حق و پر افتخار عنوان کرده و هشت ثور، سالروز پیروزی جهاد اسلامی مردم افغانستان را یکی از رخدادهای بزرگ و مهم در قرن بیستم، عنوان نمودند.

داکتر شاه جهان والی فراه  دعا و درود بر روان شهداء و نیروهای های امنیتی فرستاد و ضمن بررسی و تحلیل وضعیت و شرایط افغانستان پس از اشغال توسط قشون شوروی سابق، قیام و جهاد اسلامی مردم را، دفاع از عزت، شرف، استقلال و ارزشهای دینی و ملی عنوان کرد و این پیروزی را مدیون خیزش عمومی و بسیج ملی، بدون در نظر داشت مسایل قومی، سمتی و زبانی، دانست.

وی افزود مجاهدین با استفاده از سلاح های ساده توانستند در برابر قشون شوروی سابق که اسلحه های سقیل داشتند مبارزه نمایند و آنها را شکست بدهند که این پروژی را در اتحاد و اتفاق آنها دانست.

از هشتم ثور در ولایت فراه تجلیل شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد