اموال-دکانداران-از-پیاده‌روها-و-جاده‌ها-جمع-آوری-می‌شود

شهرداری کابل اعلام کرده است که تمامی کالاها و اموال دکانداران که در پیاده رو‌ها گذاشته می‌شود، پس از این ضبط و به افراد نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش افغان نیوز: سمیرا رسا، سخنگوی شهرداری کابل امروز( چهارشنبه، 29 ثور) در صفحه فسیبوک خود نگاشته است، کسانی که اموال شان را در پیاده‌روها و جاده‌های شهر پهن می‌کنند، تخلف شهری محسوب شده و پس از این اموال آنان ضبط و به افراد نیازمند توزیع می‌شود.

بانو رسا نگاشته است:  توقف وسایط در کنار جاده‌ها و پیاده رو ها که باعث مسدود شدن سرک ها و محدود شدن ساحه گشت وگذار مردم می‎‌شود، نیز تخلف بزرگ شهری به حساب رفته و به این مسئله رسیدگی می‌شود.

او تاکید کرده که بندش شبکات پیاده رو ها وجاده ها قابل پذیرش شهرداری نیست و با اجرایی برنامه های حمایتی و تقویتی سنجیده شده از بی نظمی های شهری کاسته خواهد شد.

سخنگوی شهرداری کابل اضافه کرده که فعالیت کنندگان اصناف و دستفروشان که ساحات سبز، شبکه های پیادهروها و جاده‌ها را غصب کرده و باعث بی نظمی شهری شده اند، با برخورد جدی روبرو خواهند شد.

این در حالی است که شهرداری کابل چندی پیش وعده سپرده بود که برای دستفروشان و بساطی‌های شهری در کابل از سوی این اداره غرفه توزیع می‌شود؛ اما تا کنون این اقدام شهرداری عملی نشده است.

اموال دکانداران از پیاده‌روها و جاده‌ها جمع آوری می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد