تهران-امروز-آماج-چند-حمله-تروریستی-قرار-گرفت

صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران برای عملیات تروریستی تلاش کردند که به دلیل ادامه این حملات تروریستی از آمار احتمالی تلفات وخسارات ناشی از آن گزارش های ضد و نقیضی منتشر می گردد.

مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات ایران به رسانه ها گفته است که عوامل یک تیم تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند

دو تیم دیگر تروریستی در حرم امام خمینی(رح) و ساختمان اداری مجلس اقدام به عملیات کردند

یکی از مهاجمین دستگیر شده در حرم امام خمینی یک زن بوده است. نیروهای امنیتی جلیقه انتحاری این زن را خنثی کرده اند.

بنا بر اخبار رسیده ،تروریست ها صبح امروز  از درب مراجعه کنندگان مردمی و از بین افراد عادی که در مقابل مجلس حضور داشتند  وارد مجلس شدند.

الياس حضرتي نماينده تهران درباره این حادثه گفت: ضاربان سه نفر بودند که مجهز  به دو قبضه کلاشينکف و يک قبضه سلاح کمري (کلت) بودند.

 خبرنگار تسنیم نیز از داخل مجلس گزارش داد، عاملان تیراندازی که 3 نفر هستند، همچنان در داخل ساختمان مجلس حضور دارند.

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران نیز دراینباره گفت: هنوز صدای تیراندازی ادامه دارد و نیروهای امنیتی ساختمان مجلس را تحت کنترل دارند.

از هویت این افراد و علت کار آنها هنوز خبری در دسترس نیست.

خبرنگار تسنیم گزارش داده که براساس اخبار اولیه، 2 تن از مجروحان تیراندازی در مجلس، از مراجعه کنندگان ورودی به مجلس و یکی نفر دیگر هم از نیروهای خدماتی مجلس بوده‌اند. فرد چهارم نیز از ماموران حفاظت مجلس بوده‌ که طبق اخبار اولیه براثر شدت جراحات، به شهادت رسیده است

براساس گزارش خبرنگار تسنیم مستقر در داخل مجلس، 4 تن از نیروهای حفاظت مجلس در جریان این درگیری زخمی شده‌ بودند که یکی از ماموران به علت شدت جراحات وارده به کشته شده است

برخی نمایندگان مجلس هم می‌گویند که خبرهای رسیده حاکی از این است که یکی از ماموران حفاظت مجلس در جریان این درگیری که زخمی شده بود،فوت شده است. این خبر را خبرنگار تسنیم در صحن مجلس شورای اسلامی و هیچ منبع دیگری تایید نکرده است.

خبرها همچنین حاکی است، تروریستی که دقایقی پیش موفق شده بود با تیراندازی از مجلس خارج شود، به دلیل محاصره مجلس، مجبور شد دوباره به داخل مجلس بازگردد. هم‌اکنون تروریست‌ها در حال تیراندازی از داخل مجلس به بیرون و محوطه بیرونی مجلس هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود

 

تهران امروز آماج چند حمله تروریستی قرار گرفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد