-تن-از-مقامات-در-ولایت-نیمروز-ترور-شده-اند

مقامات ولایت نیمروز با ابراز نگرانی از وضعیت امنیتی می گویند که در جریان سه سال، نزدیک به ۳۷ تن از مقام های بلند رتبه این ولایت توسط افراد وابسته به گروه طالبان ترور شده اند.

به گزارش افغان نیوز: شماری از اعضای شورای ولایتی نیمروز، روز چهارشنبه( ۱۰، اسد) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ افرادی که در این ولایت ترور می شوند بیشتر شان مقامات بلند رتبه و یا بچه های ولسوال ها، قوماندان ها و عالمان دین هستند.

بانو خیرالنسا غمی یکی از اعضای شورای ولایتی نیمروز تصریح کرد؛ از پنج ولسوال که در ولایت نیمروز حضور دارند، ولسوال های ولسوالی چخانسور و خاشرود در همین روزهای اخیر ترور شدند.

خانم غمی علاوه می کند که مردم ولایت نیمروز نسبت به این وضعیت نگران اند و از حکومت امنیت می خواهند تا آنان بتوانند آرامش را در زندگی تجربه کنند.

وی همچنان اضافه کرد که رویدادهای انتحار و انفجار در این ولایت وجود ندارد و از این بابت مردم خوشحال اند اما رخداد های از قبیل ترور انسان باعث نگرانی های این مردم شده است.

این درحالی است که قوماندان امینه این ولایت نیز مدعی است که نیروهای امنیتی در طول دو ماه حدود ۱۲ تن از قاچاقبران مختلف انسان و مواد مخدر را از مسیر نیمروز دستگیر و بازداشت نموده اند.

38 تن از مقامات در ولایت نیمروز ترور شده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد