-سرباز-خیالی-در-صف-نیروهای-پولیس-ولایت-ارزگان

فرمانده پولیس ولایت ارزگان میگوید تاکنون ۱۱۰۰ تن سرباز خیالی در صفوف نیروهای پولیس این ولایت کشفت گردیده که در قرارگاه ها حضور ندارند و معاش دریافت میکنند.

به گزارش افغان خبر: ولیجان سرحدی، فرمانده پولیس ولایت ارزگان میگوید که فهرستی از سربازان خیالی در را در چوکات نیروهای امینتی این ولایت ترتیب نموده که نام 1100 تن در آن درج است.

روهی با نشر این خبر نوشته که ولی جان ابراز داشت؛ برخی از افراد با استفاده از سربازان خیالی در تشکیلات پولیس امتیازات و مبالغ هنگفتی را از دولت مرکزی دریافت می‌کردند.

وی افزود: 700 سرباز خیالی در تشکیلات پولیس ملی و 400 سرباز سایه هم در تشکیلات پولیس محلی وجود داشتند که پس از کشف این سربازان از پیکر تشکیلات این ولایت حذف شدند.

فرمانده پولیس ولایت ارزگان خاطرنشان کرد که بررسی ها برای دریافت آمار دقیق تعداد سرابازان این ولایت آغاز شده و این روند در ولسوالی های آن ادامه دارد.

ولی جان سرحدی تاکید کرد که آمار قبلی تعداد نیروهای پلیس در تشکیلات ولایت ارزگان 4500 سرباز گزارش شده بود، اما این آمار نادرست است.

وی افزود وجود سربازان سایه در ارزگان باعث شد تا طالبان در ظرف دو روز مناطق وسیعی از این ولایت را تصرف کنند و نیروهای پولیس هم بدون هیچ درگیری پاسگاه‌های خود را واگذار کرده‌اند.

فرمانده پولیس ولایت ارزگان خاطرنشان کرد که برخی از افراد فاسد پاسگاه‌های پولیس، تجهیزات و حتی خودروهای زرهی و غیر زرهی پولیس را نیز بر اساس معامله و بدون درگیری در اختیار طالبان قرار داده اند.

1100 سرباز خیالی در صف نیروهای پولیس ولایت ارزگان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد