-طالب-در-غور،-هلمند،-قندهار-و-فاریاب-کشته-شدند

وزارت داخله اعلام نموده که در نتیجه درگیری نیروهای امنیتی در ولایت های غور، هلمند، قندهار و فاریاب ۲۷ تن از تروریستان گروه طالبان کشته و چندین تن دیگر آنان زخم برداشتند.

 به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزار ت که امروز پنج شنبه(20، سرطان)منتشر شده آمده است که نیروهای امنیتی و دفاعی عملیاتی را شب گذشته به منظور پاکسازی برخی روستا ها از وجود تروریستان طالب در ولسوالی ارغستان ولایت کندهار، راه اندازی نمودند.
در نتیجه این عملیات، ۱۶ هراس افگن طالب از سوی نیروهای امنیتی در مربوطات ولسوالی ارغستان آن ولایت کشته شده اند.

همچنان در نتیجه نبرد میان نیروهای پولیس و هراس افگنان طالب در ولسوالی معروف ولایت قندهار یک تروریست طالب از سوی نیروهای امنیتی از پا در آورده شد و دو میل سلاح و دو عراده موتر سایل هراس افگنان به دست پولیس آمده است.

در یک اعلامیه دیگر این وزار ت آمده است که در نتیجه عملیاتهای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور روز گذشته، به منظور پاک سازی برخی مناطق از وجود هراس افگنان طالب در مربوطات ولسوالی بلچراغ ولایت فاریاب، 9 هراس افگن طالب به هلاکت رسیده و 4 تن دیگر آنان زخمی گردیده اند.
در این عملیات چندین روستا از وجود تروریستان طالب پاکسازی شده است و یک عراده تانگ هاموی، پنج حلقه ماین های مختلف و تعدادی مرمی سلاح های سبک و سنگین دهشت افگنان طالب، به دست نیروهای شامل عملیات آمده است.
در این عملیات سه تن از نیروهای امنیتی جراحت سطحی برداشته و به افراد ملکی آسیب نرسیده است.


وزارت داخله دری یک اعلامیه دیگر گفته است که در یک درگیر نیروها پولیس شب گذشته با تررویستان طالب در ولسوالی تولک ولایت غور، تلفات سنگین به دهشت افگنان طالب وارد گردیده است.
در این درگیری به تعداد 12 هراس افگن طالب به شمول ظريف نام یکتن از سرگروه هاي مشهور آنان، از سوی نیروهای پولیس از پا در آورده شد و 9 تن دیگر از اعضای این گروه تروریستی زخمی گردیده اند.
همچنان نیروهای پولیس قوماندانی امنیه ولایت غور در این نبرد سه تروریست طالب را با دو میل سلاح باز داشت نموده اند.

در یک اعلامیه دیگر آمده است که دهشت افگنان طالب در مربوطات ولسوالی نادعلی ولایت هلمند قصد حمله را بالای پوسته های امنیتی پولیس داشتند که با مقاومت شدید نیروهای امنیتی قرار گرفتند.

در نتیجه این درگیری بشمول یک سرگروه مشهور تروریستان طالب 7 تن آنان کشته و 8 دهشت افگن دیگر زخمی شدند.

در اعلامیه آمده است که جسد دو دهشت افگن در میدان نبرد باقی مانده و همچنان مقدار مهمات و مواد انفجاری هراس افگنان طالب، به دست پولیس افتاده است.

27 طالب در غور، هلمند، قندهار و فاریاب کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد