-طالب-در-ولایات-کاپیسا،-سرپل،-فاریاب-و-فراه-کشته-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که طی عملیات مشترک نیروهای افغان در ولایات کاپیسا، سرپل، فاریاب و فراه ۳۰ هراس‌افگن طالب کشته و ۲۹ تن دیگر زخم برداشته‌اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت دفاع ملی کشور که امروز چهارشنبه (۱۶ عقرب) به نشر رسیده آمده است؛ در جریان عملیات‌ نیروهای افغان در ولایات کاپیسا، سرپل، فاریاب و فراه، ۳۰ هراس‌افگن طالب کشته و ۲۹ تن دیگر زخم برداشته‌اند.

در خبرنامه آمده است که در نتیجه عملیات تصفیوی نیروهای ارتش در ولسوالی نجراب ولایت کاپیسا ۱۱هراس‌افگن کشته و ۱۳ تن زخم برداشتند.

هم‌چنان، در نتیجه درگیری نیروهای ارتش با طالبان در ولسوالی سوزمه قلعه ولایت سرپل ۸ هراس‌افگن طالب کشته و ۲ تن زخمی شده اند.

به دنبال حمله هوایی نیروهای ارتش در ولسوالی پشتونکوت ولایت فاریاب هم ۵ هراس‌افگن کشته و ۳ تن زخمی شدند. در ولسوالی بالابلوک ولایت فراه هم ۶ هراس‌افگن طالب کشته و ۱۱ تن زخم برداشته اند.

وزارت دفاع کشور در حالی از تلفات هراس‌افگنان خبر داده است که در این اواخر گروه طالبان حملات تهاجمی‌شان بر مواضع نیروهای افغان را شدت بخشیده‌اند و همین اکنون جنگ در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی نیز جریان دارد.

30 طالب در ولایات کاپیسا، سرپل، فاریاب و فراه کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد