-طالب-در-ولایت-های-پکتیکا-و-هلمند-به-قتل-رسیدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت های هلمند و پکتیکا ۴۱ طالب مسلح به شمول یک فرد کلیدی این گروه کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(6، سنبله) منتشر شده، آمده است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور عملیات مشترک تصفیوی را در مربوطات ولسوالی نهر سراج ولایت هلمند راه اندازی نمودند که در نتیجه چهار تروریست طالب به قتل رسیدند.

اعلامیه افزوده است که در جریان در گیری ها؛ دو قبضه راکت آرپی جی، دو میل کلاشینکوف، پنج پایه مخابره و دو عراده واسطه نقلیه دشمن به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت پکتیکا روز گذشته عملیات تصفیوی را در مسیر شاهراه پکتیکا ـ پکتیا در مربوطات ولسوالی زرمت راه اندازی نمودند که در نتیجه این عملیات به شمول یک فرد کلیدی تروریستان طالب 37 دهشت افگن به هلاکت رسیده و یک تن آنان باز داشت گردیده است.

در اعلامیه آمده است که یک میل سلاح پیکا، پنج میل کلاشینکوف، مقدار هنگفت مواد انفجاری و پنج عراده موتر سایکل تروریستان اطلب، به دست پولیس افتاده است.

قابل یادآوری است که در جریان نبرد یک تن سرباز پولیس ملی زخم برداشته است.

41 طالب در ولایت های پکتیکا و هلمند به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد