-طالب-مسلح-در-ولایات-غور،-هرات-و-قندهار-کشته-شدند

وزارت داخله اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در نقاط مختلف ولایات غور، هرات و قندهار ۲۲ تن از اعضای مهم گروه طالبان کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(15، سرطان) منتشر شده، آمده است که شب گذشته در نتیجه درگیری نیروهای امنیتی شب با گروه تروریستی طالبان در مربوطات ولسوالی دولتیار ولایت غور 6 طالب مسلح کشته شدند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که ملا غوث الدین، یکی ازقومندانان محلی هراس افگنان طالب با 9 جنگجوی دیگر این گروه، درنتیجه درگیری با نیروهای پولیس ملی درولایت هرات کشته شد.

این جنگجویان به سرکرده گی ملا غوث الدین، شب گذشته، هنگامی کشته شدند که قصد مختل ساختن امنیت را درمربوطات ولسوالی کرخ ولایت هرات داشتند که درنتیجه ضد حمله نیروهای پولیس ملی، به شمول ملا غوث الدین، 10 هراس افگن طالب کشته و 15 جنگجوی دیگر این گروه زخمی شدند.

اعلامیه افزوده است که با تاسف دراین رویداد، سه سرباز پولیس نیزبه شهادت رسیده اند.

در یک اعلامیه دیگر وزارت داخله آمده است که شب گذشته درنتیجه درگیری میان گروه هراس افگنان طالب و نیروهای امنیتی در ساحه شرغی ولسوالی خاکریز ولایت قندهار، 6 هراس افگن طالب به هلاکت رسیده و 8 تن آنان زخمی گردیده اند.

 

22 طالب مسلح در ولایات غور، هرات و قندهار کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد