-طالب-بر-اثر-انفجار-ماین-در-غزنی-به-قتل-رسیدند

وزارت داخله اعلام نموده که انفجار واسکت بمب گذاری شده یک هراس افگن طالب در ولایت غزنی؛ ۱۵ جنگجوی این گروه را به هلاکت رساند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(30، سرطان) منتشر شده، آمده است که انفجار واسکت بمب گذاری شده یک هراس افگن طالب؛ به شمول سه انتحار کننده، 15 جنگجوی این گروه را درولایت غزنی به هلاکت رساند.

اعلامیه افزوده است که گروهی 15 نفری هراس افگنان طالب که درترکیب آن، سه فرد انتحاری نیز شامل بودند، روزگذشته، درهنگامی طراحی وسازماندهی و آماده ساختن افراد انتحاری، درمنطقه موسی کلیم ولسوالی ناوه ولایت غزنی، درنتیجه انفجار یک واسکت انتحاری، به هلاکت رسیدند.

وزارت داخله تصریح نموده است که این گروه هراس افگن میخواستند با هدف قرار دادن یک نهاد درمربوطات ولایت غزنی، وحشت خلق کنند که پیش از رسیدن به هدف شوم شان، در اثرعملکرد ضد انسانی و ضد اسلامی خودشان هلاک شدند.

در همین حال، وزارت دفاع ملی کشور اعلام کرده است که در نتیجه‌ی یک رویداد انتحاری گروه طالبان در ولسوالی ناوه‌ی ولایت غزنی ۲۴ جنگ‌جوی این گروه کشته شده‌اند.

این درحالی است که ولایت غزنی در جنوب کشور از ولایت‌های ناامن به‌حساب می‌آید که گروه طالبان در شماری از ولسوالی‌های آن به‌شمول شهر غزنی فعالیت گسترده دارد.

15 طالب بر اثر انفجار ماین در غزنی به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد