خانه-تکانی-در-نهاد-های-نظامی-زون-غرب-کشور

در سال (۱۳۹۶) آینده٬ فرماندهی زون (۶۰۶) انصار در غرب کشور از سوی رهبری استخبارات این نهاد امنیتی «خانه تکانی» می شود.

دگروال محمد نعیم غیور٬ رئیس بر حال مدیریت استخبارات فرماندهی زون (۶۰۶) انصار در حوزه غرب کشور در گفتگوی ویژۀ به خبرنگار افغان خبر می گوید: هدف از خانه تکانی در نهاد های امنیتی به چند دلیل انجام میشود :(۱ افرادی که از صلاحیت های وظیفوی شان سو استفاده می کنند ۲ افراد فاسد که فساد را به وجود می آورند ۳ افرادی که در هنگام وظیفه غفلت می کنند ۴ افرادی که از سوی گروه های دشمن در نهادهای امنیتی این نقطه از کشور جابجا اند باید مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و این مشکلات نباید در سال آینده در بین نیروهای پلیس وجود داشته باشد).

به گفته او نیروهای پلیس قرار است در سال آتی ۹۶ برای دفاع از مردم شان وارد میدان های نبرد شوند و در برابر گروه های تروریستی مبارزه کنند.

این مقام بلند رتبه ی دولتی در غرب کشور می گوید این روند می تواند امنیت بیشتری را برای شهروندان این نقطه از کشور به بار بیاورد و برای ارگان های دیگر نیز یک بازو باشد.

آقای غیور می افزاید قرار است در سال پیشرو ۹۶ آمار عملیات های نیروهای پلیس در نقاط گوناگون حوزه غرب افزایش یابد تا مردم به آرامی زندگی شان را سپری کنند.

بنابر حرف های وی مدیریت استخبارات زون غرب کشور برنامه های زیادی را در پیوند به پیوستن گروه های مخالف مسلح دولت داشته و دارد که با این وجود چندی پیش نیز برخی از گروه های بزرگ طالبان با هماهنگی استخبارات این حوزه به پروسه صلح یکجا شده اند.

فرد درجه یک استخبارات زون غرب کشور پیرامون پیوستن گروه های شورشی ایراد سخن کرده و گفت که جنگ و نزاع هیچ دردی را دوا نمی کند٬ بلکه خونریزی و نگرانی شهروندان را افزایش می دهد.

گفتنی است از شروع سال جاری تا اکنون رهبری استخبارات زون غرب کشور حدود ۳۰ تن از نیروهای امنیتی - کشفی این فرماندهی را بازداشت و پرونده های جرمی شان را روانه نهادهای عدلی و قضایی کرده است.

خانه تکانی در نهاد های نظامی زون غرب کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد