-طالب-مسلح-در-چهار-ولایت-کشور-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای قطعات خاص پولیس در ولایت های عزنی، فاریاب، جوزجان و بلخ ۲۲ عضو گروه طالبان کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(16، میزان) منتشر شده، آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در پی عملیاتی‌که با حمایت قوت های هوایی راه اندازی شده بود، 15 تروریست طالب را در مربوطات ولسوالی اندر ولایت غزنی به هلاکت رسانده و 6 حلقه ماین جاسازی شده تروریستان طالب را از ساحه عملیات کشف و خنثی نمودند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که نیروهای قطعات خاص پولیس در نتیجه یک عملیاتی که روز گذشته در روستای "کول‌داش" ولسوالی فیض‌آباد ولایت جوزجان راه اندازی نموده بودند، سه دهشت افگن طالب را به هلاکت رساندند.

در اعلامیه دیگر این وزارت تصریح شده است که روز گذشته در نتیجه درگیری نیروهای پولیس با طالبان در روستای چقماق ولسوالی پشتونکوت ولایت فاریاب، سه طالب کشته و دو هراس افگن دیگر این گروه زخمی شدند. اما در این درگیری، سه تن از نیروهای امنیتی نیز به شهادت رسیده اند.

همچنان روز گذشته در نتیجه درگیری نیروهای پولیس امن عامه با طالبان در ولسوالی نهر شاهی ولایت بلخ، یک عضو مهم این گروه تروریستی از پا در آورده شد.

22 طالب مسلح در چهار ولایت کشور کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد