-هزار-نیرو-در-غزنی-به-اردوی-ملی-اضافه-می-شوند

مسوولان ولایت غزنی می گویند که افزایش تشکیلات نیروهای امنیتی آغاز شده و قرار است حدود ۶ هزار نیروی تازه نفس به نیروهای امنیتی این ولایت ملحق شوند.

به گزارش افغان نیوز: محمد عارف نوری، سخنگوی ولایت غرنی، روز دوشنبه( ۸ ،اسد) به خبرنگار افغان نیوز گفت که روند تشکیلات و افزایش نیروهای امنیتی این ولایت از یک ماه قبل شروع شده و آهسته آهسته تکمیل می شود.

وی تصریح می کند که وزارت های دفاع، داخله و ریاست امنیت ملی به مقامات ولایت غزنی تعهد کرده اند که به قدر کافی نیروهای تازه نفس به این ولایت فرستاده خواهند شد تا مطابق درجه بندی غزنی نیز از امتیازات ولایت درجه اول برخوردار شود.

سخنگوی این ولایت اضافه نمود که وزارت دفاع برنامه ایجاد یک کندک از نیروی مردمی(تولی) را برای هر ولایت منظور کرده اما برای ولایت غزنی سه تولی در نظر گرفته شده که در ولسوالی های چغتو، قره باغ، جاغوری، خواجه عمری و مقر می باشند.

آقای نوری تاکید می کند که این تولی در اجرستان و مقر از جوانان خود این ولسوالی ها تکمیل شده و ولسوالی جاغوری نیز به نیروهای امنیتی وعده همکاری داده اند.

محمد عارف نوری خاطر نشان ساخت که روند بایومتریک جذب افراد جدید در صفوف نیروهای امنیتی آغاز شده و همچنان تلاش های برای جذب نیرو از میان مردم ولایت غزنی نیز جریان دارد.

عارف نوری یادآور شد که هدف از جذب نیرو از میان جوانان این ولایت آشنایی با جغرافیایی غزنی ، کارایی بیشتر جوانان در صفوف نیروهای امنیتی و نیز صداقت در وظیفه عنوان شده است.

وقتی این آمار و ارقام از سوی مقامات امنیتی اعلام می‌شود، این سوال پیش می‌آید که با توجه به چنین اقدامات در ولایت غزنی، چرا وضعیت امنیتی غزنی نسبت به گذشته تفاوت زیادی پیدا نکرده است.

6 هزار نیرو در غزنی به اردوی ملی اضافه می شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد