اعلام-حمایت-عربستان-از-تمامیت-ارضی-آذربایجان

سفارت عربستان سعودی در باکو، حمایت کشورش را از تمامیت ارضی آذربایجان اعلام کرده و تاکید نموده که موضع سازمان همکاری های اسلامی، نشان دهنده دیدگاه تمام مسلمانان در مورد تنش های مرزی ارمنستان-آذربایجان است.

به گزارش افغان نیوز: لیلا عبدلایوا، سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان گفت: سفارت عربستان سعودی حمایت خود از تمامیت ارضی آذربایجان را ابراز کرده است.

در یادداشت که سفارت عربستان در باکوی نوشته است، آمده است که موضع سازمان همکاری های اسلامی، در مورد تنش های مرزی میان آذربایجان و ارمنستان دیدگاه تمام مسلمانان است.

این سفارت بار دیگر بر حمایت عربستان سعودی از تمامیت ارضی آذربایجان در این نزاع مطابق با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و OIC تاکید کرد.

بسیاری از دولتها و نهادهای بین المللی شدیدا اقدامات ارمنستان برای تحریک وضعیت در خط مقدم جنگ با آذربایجان را محکوم کرده اند.

تا کنون ترکیه، مالدیو، اوکراین، دبیرخانه سازمان همکاری های اسلامی و دبیر کل TURKPA حمایت خود از آذربایجان را اعلام کرده و بر اهمیت حل مسالمت آمیز این نزاع در چهارچوب مرزهای رسمی آذربایجان و احترام به تمامیت ارضی و حاکمیت این کشور، تاکید کرده اند.

اعلام حمایت عربستان از تمامیت ارضی آذربایجان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد