امارات-به-ارزش--میلیارد-دالر-قرارداد-نظامی-امضا-کرد

امارات متحده عربی در جریان نمایشگاه دفاعی بین المللی (IDEX) و نمایشگاه دفاعی دریایی (NAVDEX) ۱۹ قرارداد خرید تجهیزات نظامی را با کمپنی های مختلف امضا کرد.

به گزارش افغان نیوز: نمایشگاه دفاعی بین المللی و نمایشگاه دفاعی دریایی روز گذشته در شهر ابوظبی برگزار گردید و در نخستین روز این نمایشگاه؛ دولت امارات متحده عربی 19 قرارداد را با شرکت های داخلی و خارجی به ارزش بیش از پنج میلیارد درهم (1.36 میلیارد دالر) امضا نموده است.

آقای محمد الخمیس الحسنی سخنگوی نمایشگاه های IDEX و NAVDEX ، گفت که مبلغ کل معاملات امارات با شرکت های خارجی به 1.091 میلیارد درهم میرسد و که 22 درصد از تمام معاملات روز اول را تشکیل میدهد و متبافی 3.939 میلیارد درهم دیگر با شرکت های داخلی معامله شده است که 78درصد فروش روز اول نمایشگاه را در بر میگیرد.

همچنان الحسنی خاطرنشان کرد که قراردادهای خارجی با 7 شرکت و قرارد های داخلی با 12 شرکت انجام شده است.

عمده ترین بخش های قرارداد های امضا شده در روز اول نمایشگاه های دفاعی بین المللی و دفاعی دریایی از سوی دولت امارات متحده عربی خرید 12 فروند هواپیمای بدر "B-250" به ارزش 1.697 میلیارد درهم، خرید مهمات و سلاح به ارزش 689 میلیون درهم و خرید موتر  و ماشین آلات به ارزش بیش از 230 میلیون درهم می باشد که با شرکت های خارجی به امضا رسیده است.

قابل ذکر است که این نمایشگاه به مدت پنج روز در شهر ابوظبی ادامه دارد و بیش از 900 کمپنی از 59 کشور جهان تولیدات و فن آوری های نظامی خویش را به نمایش گذاشته اند.

امارات به ارزش 1.36 میلیارد دالر قرارداد نظامی امضا کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد