بادغیس؛-برای-بیش-از-دو-هزار-خانواده-مواد-غذایی-توزیع-شد

برنامه جهانی غذا (WFP) برای بیش از دو هزار خانواده نیازمند در ولایت بادغیس مواد غذایی توزیع کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ برنامه جهانی غذا این کمک‌ها را امروز (یک‌شنبه، ۲۹ اسد) برای دو هزار و ۲۸۶ خانواده نیازمند در ولسوالی تگاب عالم ولایت بادغیس توزیع کرده است.

باشندگان بادغیس خواستار گسترش کمک‌ها در بخش‌های مختلف این ولایت شده و گفته که این کمک‌ها در دراز مدت مشکل آنان را حل نمی‌کند.

روز گذشته نیز، برای ۹۴۰ خانواده متضرر از خشک‌سالی در بادغیس از سوی برخی نهادهای امدادرسان مواد غذایی و پول نقد توزیع شد.

ریاست مبارزه با حوادث طبیعی بادغیس گفته است که برای ۳۴۵ خانواده در ولسوالی بالامرغاب پول نقد توزیع شده که به هر خانواده مبلغ ۱۲ هزار و ۶۰۴ افغانی رسیده است.

به گفته این ریاست،  ۳۴۵ خانواده در مرکز این ولایت از این کمک‌های مستفید شده که به هر خانواده مبلغ ۱۲ هزار و ۵۷۰ افغانی پول نقد توزیع شده است.

ریاست مبارزه با حوادث طبیعی بادغیس افزوده است که به ۲۵۰ خانواده در ولسوالی جوند نیز مبلغ سه هزار و ۳۷۰ افغانی پول نقد و مواد خوراکی شامل آرد، روغن برنج، لوبیا، دال و نمک توزیع شده است.

این در حالی است که اخیرا کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و سازمان صحی جهان از کمبود بودجه برای کمک‌های صحی در افغانستان ابراز نگرانی کرده‌اند.

 

 

بادغیس؛ برای بیش از دو هزار خانواده مواد غذایی توزیع شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد