بارش-برف-در-سالنگ-مانع-تردد-موترهای-باربری-شد

ریاست حفط و مراقبت سالنگ‌ها از برف‌باری‌ در سالنگ‌های شمالی و جنوبی خبر داده و گفته است که این برف‌باری‌ها مانع رفت‌ و آمد موترهای بابری شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها امروز( جمعه‌، 30 میزان) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که برف‌باری در سالنگ‌های شمالی و جنوبی بامداد امروز آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

در اعلامیه این ریاست آمده است که ادامه این برف‌‍‌باری‌ها، مانع تردد موترهای باربری در این شاهراه شده و بامداد امروز به این‌سو موترهای باربری را در دو قسمت جاده‌ای سالنگ متوقف کرده اند.

ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها افزوده است که در حال حاضر این شاهراه به روی دیگر وسایط باز است و از رانندگان خواسته است که که با زنجیر (چین) از این مسیر رفت و آمد کنند.

مسوولان گفته که تلاش‌های ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها جریان دارد تا این مسیر را به روی ترافیک باز نگهدارند.

آنان همچنین از مسافران این مسیر خواسته اند که با عبور از این شاهراه، باید «البسۀ زمستانی و غذای احتیاطی» با خود داشته باشند.

بزرگ‌ راه سالنگ از گذرگاه‌های مهم کشور است که نه ولایت شمالی را به کابل و جنوب افغانستان وصل می‌کند.

این در حالی است که اداره هواشناسی روز گذشته از بارش باران و ریزش برف در ولایت‌های پنجشیر، بغلان، تخار، بدخشان، نورستان و کنر خبر داده و گفت که مقدار بارندگی در نقاط مختلف این ولایات، بین ۱۰ تا ۱۵ ملی‌متر پیش‌بینی شده است. این اداره هشدار داد که احتمال سرازیر شدن سیلاب‌ها در این ولایات‌ وجود دارد.

بارش برف در سالنگ مانع تردد موترهای باربری شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد