بازداشت-تن-به-اتهام-انجام-جرایم-جنايى-از-هفت-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس قوماندانی امنبه ولایت‌های کابل، کنر، لغمان، کاپیسا، ننگرهار، بلخ و کندز ۳۱ تن را به اتهام انجام جرم‌هاى جنايى بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(20، سنبله) منتشر شده، آمده است که طی 48 ساعت گذشته در پی چندین عملیات اوپراتیفی منسوبین فرماندهی پولیس ولایت کابل، 13 تن مظنون در پیوند به انجام جرایم جنایی بازداشت گردیده‌اند.چنا

اعلامیه افزوده است که این افراد در پیوند به جرایم چون قتل، مجروحیت، چپاولگری موبایل، انتقال سلاح غیرقانونی، سرقت مسلحانه، مشروب نوشی و اخلال امن و نظم عامه از نقاط مختلف نواحی اول، سوم، چهارم، هفتم و بیست و یکم شهر و ولسوالی سروبی کابل توسط پولیس شناسائی و بازداشت گردیده‌اند.

وزارت امور داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسووبین پولیس قوماندانی امنبه ولایت‌های؛ کنر، لغمان، کاپیسا، ننگرهار، بلخ و کندز به دنبال راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ۱۸ تن را در پیوند به سرقت‌های مسلحانه، قتل، حمل سلاح و قمار بازی بازداشت نموده‌اند.

در اعلامیه آمده است که از این میان، چهار سارق مسلح از ولسوالی نرنگ ولایت کنر، دو مسلح غیر مسوول همراه با دو میل سلاح از مرکز ولایت کاپیسا، دو سارق موبایل از ناحیه سوم شهر جلال‌آباد، دو سارق وسایط از ولسوالی قرغه‌یی ولایت لغمان، یک قاتل از ولسوالی دهدادی ولایت بلخ و هفت تن در پیوند به قمار بازی  از ولسوالی خان‌آباد ولایت کندز از سوی پولیس بازداشت گردیده‌اند.

این در حالی است که در این اواخر جرایم جنایی در نقاط مختلف شهر کابل به شدت افزایش یافته و باعث نگرانی جدی پایتخت نشینان شده است.  چنانچه در حمله دیروز، امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری در یک کمین جان سالم بدر برد، اما ۱۰ غیرنظامی کشته شده و ۱۵ تن دیگر به شمول محافظان آقای صالح زخمی شدند.

بازداشت 31 تن به اتهام انجام جرایم جنايى از هفت ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد