بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرايم-مختلف-از-چندین-ولایت-کشور

وزارت داخله اعلام نموده که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های هرات، بلخ، قندهار، کابل، سمنگان، خوست، هلمند، غور و تخار در پی چندین عملیات جداگانه در نقاط مختلف این ولایات، ۴۶ تن را در پیوند به جرایم مختلف بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنجشنبه(7، سنبله) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس مبارزه علیه مواد مخدر، یک سرگروه مشهور قاچاقبر مواد مخدر را درحالی از ولایت هرات بازداشت کرده اند که با جاسازی مواد مخدر در بطن زیردستانش آن را به بیرون کشور قاچاق می نمود.

از سوی هم، در پی سه عملیات دیگر این نیروها 5 تن در پیوند به نگهداری و فروش مواد مخدر از ولایت‌های هرات، ننگرهار، کاپیسا، خوست و نیمروز بازداشت گردیده اند.

از نزد قاچاقبران بازداشت شده، نزدیک به دوصد لیتر مشروبات الکولی و 16 کیلوگرام مواد مخدر"هیرویین" بدست پولیس آمده است.

اعلامیه دیگر این وزارت افزوده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های کابل در پی سه عملیات جداگانه، 2 تن را از مربوطات ساحه 315 ناحیه پانزدهم و ولسوالی پغمان ولایت کابل، و 2 تن دیگر را از مربوطات مرکز شهر تالقان در پیوند به قتل و سرقت بازداشت نمودند.

همچنان در پی دو عملیات دیگر این نیروها، دو مسلح غیر مسئول از مربوطات ولسوالی چهارآسیاب و ناحیه پانزدهم شهر کابل، همراه با یک میل سلاح کلاشینکوف و یک میل سلاح کمری، بازداشت گردیده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر تصریح نموده است که نیروهای پولیس قطعات خاص عملیات تصفیوی را در ناحیه سوم شهر کندهار راه اندازی نمودند که در نتیجه این عملیات یک تن را به اتهام همکاری با گروه هراس افگنان طالب باز داشت نمودند. همچنان منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت خوست نیز دو تن را به اتهام دست داشتن با گروه تروریستان طالب از مربوطات ولسوالی نادرشاه کوت آن ولایت باز داشت نمودند.

در یک اعلامیه دیگر آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های؛ هرات، بلخ، سمنگان، خوست، هلمند، غور و تخار در پی چندین عملیات جداگانه که در نقاط مختلف ولایات متذکره راه اندازی نموده بودند، ٢٤ تن را در پیوند به جرایم مختلف از جمله؛ قتل، سرقت هاي مسلحانه و جعل و فريبكاري از مربوطات اين ولايات بازداشت نموده اند.

اعلامیه افزوده است که از نزد سارقین بازداشت شده، چندين میل سلاح و همچنان اموال و وسایط سرقت شده بدست پولیس آمده است.

این درحالی است که شماری از مقامات می گویند که بیکاری، فقر و رفتار های غیر قانونی در کشور باعث شده است که ناامنی ها و شمار معتادان در برخی از ولایت های افغانستان نیز افزایش یابند.

بازداشت 33 تن در پیوند به جرايم مختلف از چندین ولایت کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد