بازداشت-دو-فرد-قلدر-و-باجگیر-از-هرات-و-لغمان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس در ولایت‌های لغمان و هرات، دو فرد مسلح غیرمسوول را در پیوند به باجگیری، دزدی و اخلال امن و نظم عامه بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک شنبه(18، جوزا) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس، با اجرای عملیاتی در روستای"علی آباد" ولسوالی گذره ولایت هرات یک فرد مسلح غیرمسوول را همراه با یک میل سلاح کلاشینکوف، یک قبضه تفنگچه، سه عدد بمب دستی و مقداری مهمات بازداشت کرده‌اند.

اعلامیه هم‌چنان افزوده است که منسوبان پولیس قوماندانی امنیه ولایت لغمان با راه اندازی یک عملیات درمربوطات حوزه اول شهر مهترلام، یک فرد مسلح غیر مسوول را همراه با یک میل سلاح در پیوند به باجگیری، دزدی و اخلال امن و نظم عامه بازداشت کرده‌اند.

این درحالی است که براساس طرح مشترک مقامات وزارت‌های داخله و دفاع و ریاست امنیت ملی افغانستان، سر از امروز(یکشنبه هفتم جون) استفاده از موترهای دارای شیشه‌های سیاه، وسایط نقلیه بدون اسناد و گشت وگذار با اسلحۀ بدون مجاز در کابل ممنوع می‌باشد. در این طرح گفته شده که بعد از این، نشستن محافظان یا بادی‌گاردان مقامات و تجار روی بادی موترها نیز مجاز نیست.

بازداشت دو فرد قلدر و باجگیر از هرات و لغمان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد