بازدید-گردشگران-خارجی-از-ولایت-غور

مسوولان محلی غور می‌گویند که ۱۱ گردشگر خارجی جهت بازدید از آثار تارخی و جاذبه‌های گردشگری وارد شهر فیروز کوه، مرکز این ولایت شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ مسوولان محلی ولایت غور گفته اند که این 11 گردشگر خارجی از کشورهای امریکا، بریتانیا، آلمان، نیوزیلند و افریقای جنوبی جهت بازدید از آثار تاریخی و ساحات گردش‌گری، وارد این ولایت شده‌اند.

مولوی عبدالحی زعیم، رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت غور به نقل از گردشگران گفته که آنان از تامین امنیت سراسری در کشور ابراز خرسندی کرده اند.

زعیم افزوده که این گردشگران از سهولت‌های گردشگری که از سوی ا.ا ایجاد شده ابراز خوش‌بینی کرده و گفته اند که اکنون می‌توانند از تمام جاذبه‌های گردشگری ولایت غور بازدید نمایند.

رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت غور از افزایشِ آمار گردش‌گران در طی سال‌جاری خبر داده و افزوده که عواید خوبی نیز از این طریق به حساب حکومت جمع‌آوری شده‌است.

با این حال، مسوولان محلی ولایت غور گفته اند که این ولایت با داشتن آبدات تاریخی و جاذبه‌های گردش‌گری، مکانِ مناسبی برای گردش‌گران داخلی و خارجی است و آنان تلاش می‌کنند، تسهیلات بیشتری برای گردش‌گران فراهم کنند.

بازدید گردشگران خارجی از ولایت غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد