بایدن-۱۱-۷-میلیارد-دالر-برای-کمک-به-اوکراین-از-کنگره-درخواست-کرد

کاخ سفید اعلام کرده است که امریکا، ۱۱.۷ میلیارد دالر بودجه اضطراری برای حمایت مالی اوکراین و ۲۲.۴ میلیارد دالر برای مبارزه با کووید-۱۹ از کنگره درخواست خواهد کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ کاخ سفید اعلام کرده است که جو بایدن، رییس‌جمهور ایالات‌متحده، ۱۱.۷ میلیارد دالر بودجه اضطراری برای حمایت مالی اوکراین و ۲۲.۴ میلیارد دالر برای مبارزه با کووید-۱۹ پیش از افزایش احتمالی موارد مرگ و‌ میر، از کنگره درخواست خواهد کرد.

رویترز به نقل از شالاندا یانگ، مدیر اداری و مالی کاخ سفید گزارش داده که در خواست کمک مالی اضطراری شامل ۲ میلیارد دالری نیز خواهد شد که برای رسیدگی به تأثیرات منفی جنگ اوکراین بر منابع انرژی امریکا، در نظر گرفته‌ شده است.

یانگ افزوده است که درخواست‌های کاخ سفید برای اقدام توقف که «قطع‌نامه ادامه‌دار» یا «سی‌آر» خوانده شده است، شامل ۳.۹ میلیارد دالر برای مبارزه با شیوع ویروس آبله میمون و ۶.۵ میلیارد دالر برای امداد‌رسانی به بلایای طبیعی نیز می‌شود.

قانون «سی‌آر» می تواند راهی برای کنگره شود تا درخواست‌های اضطراری بایدن را پوشش دهد.

انتظار می رود کنگره با بحث‌های «سی‌آر» تا پس از ۳۰ سپتامبر، وقتی که قانون‌گذاران باید از تعطیلات تابستانی برگردند، مشغول باشند. بنابراین، احتمال دارد دولت به طور کامل تا پس از ۳۰ سپتامبر فعال بماند.

بااین حال، درخواست پولی بایدن به کنگره امریکا پیش از پایان سال مالی در ۳۰ سپتامبر اجرا خواهد شد.

کنگره تا هنوز لایحه بودجه ۲۰۲۳ را تصویب نکرده است.

بایدن ۱۱.۷ میلیارد دالر برای کمک به اوکراین از کنگره درخواست کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد