به-قربانیان-رویداد-طبیعی-در-بدخشان-رسیدگی-شود

رئیس اجرائیه کشور به مقام های محلی ولایت بدخشان دستور داد که برای رسیدگی به قربانیان حوادث طبیعی در بدخشان اقدامات فوری نماید.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، در تماس با مقامات محلی ولایت بدخشان، خواهان اقدامات فوری برای رسیدگی به مجروحان و خانواده‌های قربانیان لغزش کوه در ولسوالی کوهستان آن ولایت گردید.

رییس اجراییه کشور، از وقوع حادثه ابراز تأسف کرد و به مقامات محلی دستور داد که قضیه را جدی بررسی کنند.

دوکتور عبدالله عبدالله همچنان به کمیتۀ اضطرار و مقامات محلی بدخشان، هدایت داد که از تمام امکانات دست داشته برای رسیده‌گی فوری به وضعیت مجروحان و کمک به خانواده‌های قربانیان و متضررین استفاده نمایند.

والی بدخشان گزارش داد که در نتیجۀ لغزش کوه در قریۀ شپوی ولسوالی کوهستان، ۳۰ کارگر جان باخته و ۱۵تن دیگر زخم برداشته‌اند.

رییس اجراییه کشور به مقامات محلی بدخشان تأکید کرد که باید اقداماتی را روی دست گیرند که از وقوع چنین حوادث ناگوار و دردناک جلوگیری صورت گیرد.

همچنان، دوکتور عبدالله عبدالله به مسوولان وزارت دفاع ملی هدایت داد که برای انتقال مجروحان و رسانیدن کمک‌های عاجل در همکاری با ولایت بدخشان و کمیتۀ اضطرار اقدام کنند.

در همین حال ریاست جمهوری با نشر اعلامیه یی به نهاد های مربوطه دستور داده است که برای نجات گیرماندگان در زیر آوار ها تلاش نمایند.

به قربانیان رویداد طبیعی در بدخشان رسیدگی شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد