تشکیل-قطعه-خاص-امنیت-ملی-برای-ولایت-نیمروز

رئیس جمهور غنی به جوانان نیمروز وعده سپرد که برای تامین امنیت این ولایت و مسیر بندر چابهار قطعه خاص امنیت ملی تشکیل و توظیف می گردد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور غنی در جریان سفرش به ولایت نیمروز، عصر روز گذشته با جوانان و اعضای جامعه مدنی این ولایت دیدار کرد.

جوانان نیمروز مشکلات،‌ خواست ها و پیشنهادات شان را در بخش های مختلف مخصوصا تامین امنیت، جذب کدرهای نیمروز در ادارات دولتی، اشتغال زایی، جلوگیر از اعتیاد جوانان به مواد مخدر، تقسیم عادلانه بورسیه های تحصیلی، نقش دادن جوانان در لویه جرگه مشورتی صلح، با رئیس جمهور شریک ساختند.

رئیس جمهور کشور به والی نیمروز هدایت تا با اعضای جامعه مدنی روی ایجاد کتابخانه معیاری به سطح ولایت بحث و به نتیجه برسد. اشرف غنی به جوانان ولایت نیمروز وعده سپرد که برای تامین امنیت نیمروز و مسیر بندر چابهار قطعه خاص امنیت ملی تشکیل و توظیف می گردد. وی در قسمت مبارزه با اعتیاد گفت که این پدیده را می توان با تلاش مشترک محو کرد.

آقای غنی خطاب به جوانان گفت که دیدگاهای شما و همه اقشار جامعه در تصمیم گیری مدنظر گرفته می شود. زیرا رسیدن به خودکفایی هدف مشترک همه ما می باشد و باید ترتیب واضح برای رشد اقتصادی داده شود.

اشرف غنی به مسوولین هدایت داد تا طرح واضح برای چگونگی استفاده از منابع بشری ولایت نیمروز ترتیب دهند. زیرا نیمروز به یک بندر خشکه افغانستان مبدل می شود. وی به مسوولین وزارت تحصیلات عالی نیز هدایت داد تا پوهنځی های مورد نیاز در پوهنتون نیمروز ایجاد گردد.

تشکیل قطعه خاص امنیت ملی برای ولایت نیمروز

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد