جلوگیری-از-انفجارسه-حلقه-ماین-در-هرات-و-پکتیا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس از انفجارسه حلقه ماین در ولایت های هرات و پکتیا جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(5، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در هرات، در پی یک عملیات مشترک که روزگذشته در مربوطات ولسوالی پشتون زرغون راه اندازی نموده بودند، دو حلقه ماین تروریستان را که به هدف آماج قرار دادن باشنده‌گان ولسوالی متذکره جاسازی شده بود، کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

در اعلامیه آمده است که در پی یک علمیات دیگر نیروهای ویژه‌ی پولیس، یک حلقه ماین جاسازی شده تروریستان طالب از مربوطات ناحیه دوم شهر گردیز کشف و خنثی گردیده است.

همچنان وزارت داخله تصریح نموده است که یک تن به مظنونیت همکاری با هراس افگنان طالب از سوی نیروهای پولیس قطعات خاص، ازمربوطات ولسوالی نهرشاهی ولایت بلخ، بازداشت گردیده است.

این درحالی است که وزارت داخله با نشر یک اعلامیه دیگر مدعی شده است که طی یک ماه گذشته از جمله افراد کلیدی گروه طالبان که از سوی نیروهای امنیتی به قتل رسیده اند؛ شامل قاری برهان قوماندان کلیدی گروه حقانی در ولایت لوگر، مولوی بختیاری معاون والی نام نهاد طالبان در ولایت بغلان، مولوی عبدالحنان مسوول کمیسیون نظام نام نهاد طالبان در ولایت غزنی، مولوی شمشاد ولسوال  نام نهاد ولسوالی روی دوآب در ولایت سمنگان، برهانی گجر ولسوال نام نهاد ولسوالی نمک آب ولایت تخار، ملا جوره ولسوالی نام نهاد ولسوالی قرقین در ولایت جوزجان، علی گل ولسوال نام نهاد ولسوالی نهرشاهی در ولایت بلخ و باری جان ولسوالی نام نهاد ولسوالی خاک سفید در ولایت فراه می باشند.

جلوگیری از انفجارسه حلقه ماین در هرات و پکتیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد