حمله-بر-مکتب-سیدالشهداء-در-غرب-کابل-تلخ-و-گریه-آور-است

رهبر ایران شهادت دختران دانش آموز مکتب سیدالشهداء در غرب کابل را تسلیت گفته و این واقعه را تلخ و گریه آور توصیف کرد.

به گزراش افغان نیوز: آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران تأسف  خود را نسبت به انفجار و شهادت دانش آموزان مکتب سیدااشهداء اظهار کرده و گفت: «لعنت خداوند بر جنایتکارانی که غنچه‌های مظلوم و نوگلان بی‌گناه افغانستانی را پرپر کردند و به خاک و خون کشیدند».

او بیان کرده که جنایتکاران با به شهادت رساندن این دختران نوجوان، مفهوم جنایت را تا این حد گسترش داده و انجام آن را بر خودشان مباح می‌دانند.

رهبر ایران همچنان جنایت‌های اخیر صهیونیست‌های غاصب در قبال مردم بی‌دفاع فلسطین را نیز محکوم کرده و گفت: جنایات وحشیانه و ظالمانه صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی در پیش چشم جهانیان قرار دارد و همه باید با محکوم کردن آن، به وظایف خود عمل کنند.

آیت الله العظمی سبحانی نیز با صدور پیامی، حمله تروریستی به مکتب سیدالشهداء کابل را محکوم کرده و از دولت افغانستان خواست که مانع پایمال شدن خون دانش آموزان جان باخته در رویداد غرب کابل باشند.

این در حالی است که روز شنبه( 18، ثور ) یک موتر بمب‌گذاری شده، دانش آموزان مکتب دخترانه‌ای سیدالشهداء در غرب کابل را هدف قرارداد که در نتیجه آن بیش از 50 دانش آموز کشته و بیشتر 100 تن دیگر زخمی شدند.

حمله بر مکتب سیدالشهداء در غرب کابل تلخ و گریه آور است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد