خلیلزاد-در-مورد-آینده-با-ناتو-یکجا-تصمیم-می-گیریم

نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان در دیدار با سفرای کشورهای عضو ناتو در کابل گفته است که هر گونه تصمیم گیری در مورد آینده خود را با هم انجام می‌دهیم.

به گزارش افغان نیوز: زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان در تویتی کوتاهی گفته است که وی شب گذشته (چهارشنبه 14 حمل) با سفرای کشورهای عضو ناتو در کابل دیدار کرده است.

آقای خلیلزاد نوشته است: ما همه با هم به افغانستان آمدیم و هر گونه تصمیم گیری در مورد آینده خود را با هم انجام می‌دهیم، زیرا پشتیبانی از این شرکای کلیدی برای ما حیاتی است.

این درحالی است که روز گذشته، نشست رهبران حکومت وحدت ملی، چهره‌های مطرح سیاسی و جهادی با زلمی‌ خلیلزاد؛ نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

بربنیاد اعلامیه ارگ، در این نشست حامد کرزی؛ رییس‌ جمهوری پیشین، عبدالرب رسول سیاف، گلبدین حکمتیار، کریم خلیلی، محمد محقق، عبدالرؤوف ابراهیمی، عمر داوودزی، جان بس؛ سفیر امریکا در کابل و جنرال اسکات میلر؛ فرمانده نیروهای خارجی در افغانستان شرکت کرده بودند.

در این اعلامیه آمده است که این چهره‌ها در این نشست، دیدگاه‌ها و نگرانی‌های شان در روند صلح را با زلمی‌ خلیلزاد، در جریان گذاشتند.

خلیلزاد: در مورد آینده با ناتو یکجا تصمیم می گیریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد