دستور-مصادره‌-دارایی‌های-۵۱-عضو-«تحریک-انصاف»-صادر-شد

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که‌ دادگاه ضد تروریسم شهر «گوجرانواله‌»‌ این کشور دستور مصادره‌ دارایی‌های ۵۱ نفر از رهبران حزب تحریک انصاف به رهبری عمران خان را صادر کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ اکسپرس تریبون گزارش داده که این دستور روز گذشته (دوشنبه، 11 جدی) در ارتباط با شورش نهم ماه می سال گذشته میلادی صادر شده است.

در گزارش این رسانه آمده است که دادگاه ضد تروریسم گوجرانواله از جمله حکم مصادره‌ اموال حمد ازهر، مراد سعید و زرتاج‌گل از رهبران حزب تحریک انصاف را صادر کرده است‌.

این رسانه پاکستانی نوشته است که اعلامیه‌هایی که این اقدام را اعلام می‌کند، در محل سکونت و مکان‌های کلیدی مربوط به افراد متهم به نمایش درآمده است. برای این افراد حکم‌ بازداشت بدون قرار وثیقه نیز صادر شده است.

در گزارش آمده است که دولت پاکستان در ۱۸ دسامبر نیز شناس‌نامه‌ الکترونیکی ۱۸ نفر از رهبران حزب تحریک انصاف، از جمله حمد ازهر و مراد سعید، وزرای سابق را مسدود کرده بود.

دستور مصادره‌ دارایی‌های ۵۱ نفر از رهبران حزب تحریک انصاف در حالی صادر شده است که دو روز پیش کمیسیون انتخابات پاکستان، اسناد نامزدی عمران خان، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف را نیز رد کرده بود.

دستور مصادره‌ دارایی‌های ۵۱ عضو «تحریک انصاف» صادر شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد