رسانه‌های-غربی-تلاش-دارند-ما-را-در-مسئله-افغانستان-بد-نام-کنند

نخست وزیر پاکستان می‌گوید؛ رسانه‌های غربی ۱۵ سال است که تلاش دارند با وارد کردن اتهام« انتخاب سیاست دوگانه» اسلا‌آباد در برابر افغانستان، پاکستان را بدنام کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ عمران خان، نخست وزیر پاکستان ناوقت روز گذشته( دوشنبه، 22 قوس) در سخنرانی خود در مراسم افتتاح مرکز تحقیقاتی گفتگوی مارگلا، گفت که هیچ کشوری هشتاد هزار تلفات نداشته که با ایتلاف امریکا پیوسته باشد.

عمران خان افزوده: «بی‌جا شده‌های داخلی هیچ یک کشوری به چهار میلیون و پنجصد هزار نفر نرسیده. خسارات اقتصادی که به ما وارد شده، بیشتر از صد میلیارد دالر بوده. مگر شما وقتی اگر به اخباری ۱۰ تا ۱۵ سال نگاهی اندازید، هیچ یک خبر‌های غرب به خاطر این کار‌ها به پاکستان کریدت نداده. اما بدنامی آنرا بر پاکستان انداخته اند که گویا این کشور دوگانه نقش بازی کرده است. همه آنها اشتباه کرده اند و ملامتی را به دوش پاکستان می اندازند».

نخست وزیر پاکستان، از امریکا و دیگر کشور‌های غربی انتقاد کرد که از اسلام آباد توقع داشتند که جنگ را برای آنها برنده شود. اما؛ به گفته او پاکستان خود قربانی این جنگ بوده و برای نجاتش می‌کوشد.

این در حالی است که مجلس نمایندگان امریکا تمامی موارد مرتبط به پاکستان را که در پیوند به سقوط افغانستان وجود داشت، از لایحه بررسی دلایل شکست امریکا در افغانستان حذف کرده است.

رسانه‌های غربی تلاش دارند ما را در مسئله افغانستان بد نام کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد