رهبران-جهان-با-انگلیس-ابراز-همدردی-کردند

درپی حمله مرگبار روز گذشته یک مهاجم درانگلیس که منجر به کشته و مجروح شدن بیش از ۲۵ نفرگردید رهبران جهان با این کشور ابراز همدردی نمودند.

در پی حمله مرگبار روز چهارشنبه در نزدیکی پارلمان بریتانیا در لندن، رهبران کشورهایی که در سال های اخیر هدف حملات تروریستی بوده اند با این کشور ابراز همبستگی کرده اند.

یک مهاجم که ظاهرا تنها بود پس از کوبیدن اتومبیلش به رهگذران و کشتن سه نفر و قتل یک مامور پلیس با چاقو در نزدیکی پارلمان به ضرب گلوله کشته شد.

رهبران فرانسه و آلمان که سال گذشته شاهد حملات بسیار مرگبار با وسایل نقلیه به رهگذران بودند به بریتانیا پیشنهاد کمک کردند.

رئیس جمهور آمریکا هم به خانواده های قربانیان تسلیت گفت و از نیروهای امنیتی بریتانیا تمجید کرد.

در مجموع ۲۰ نفر در "وستمینستر بریج" توسط مهاجم زیر گرفته شدند که سه نفر آنها دانش آموزان فرانسوی و دو نفر رومانیایی هستند.

در پاریس چراغ های برج ایفل به احترام قربانیان از نیمه شب خاموش شد

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه با مردم بریتانیا اعلام "همبستگی" کرد و گفت که "تروریسم مایه نگرانی همه ماست و فرانسه می داند مردم بریتانیا امروز دچار چه رنجی هستند."

سال گذشته در شهر نیس در جنوب فرانسه راننده یک کامیون به جمعیتی که در مراسم روز باستیل شرکت کرده بود کوبید و ۸۴ نفر را کشت. داعش (گروه دولت اسلامی) مدعی آن حمله شد.

 

رهبران جهان با انگلیس ابراز همدردی کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد