روحیۀ-حمایت-از-افغانستان-در-سطح-بین‌المللی-وجود-دارد

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در جلسه شورای وزیران گفت که به صورت عموم روحیۀ حمایت از افغانستان و تداوم همکاری‌ها در سطح بین‌المللی وجود دارد؛ اما تداوم همکاری مشروط به حکومتداری خوب، اصلاحات و مبارزه با فساد است.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای وزیران جمهوری اسلامی افغانستان، روز (دوشنبه، ۱۶ میزان) تحت ریاست دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی برگزار شد.

آقای عبدالله در سخنان مقدماتی با اشاره به اشتراک و سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و سفر به جاکارتا گفت که به صورت عموم روحیۀ حمایت از افغانستان و تداوم همکاری‌ها در سطح بین‌المللی وجود دارد؛ اما تداوم همکاری مشروط به حکومتداری خوب، اصلاحات و مبارزه با فساد است که این توقع را مردم هم از حکومت دارند.

عبدالله گفت که سطح مناسبات میان افغانستان و اندونیزیا در دو سال گذشته در سطح بسیار بالا قرار گرفته و مقامات اندونیزیا تلاش‌هایی را در راستای گفت‌وگوهای صلح و ختم جنگ در افغانستان انجام داده‌اند.

رییس اجراییه گفت که در این سفر وزیر تجارت، معین وزارت اقتصاد، هیئتی از اتاق‌ تجارت و صنایع و اتاق تجارت بین‌المللی در ترکیب هیأت بودند و با بخش خصوصی و مقامات دولتی اندونیزیا مذاکره کردند و اندونیزیا در قسمت همکاری‌های تخنیکی، ظرفیت‌سازی و تشویق بخش خصوصی وعدۀ همکاری داد.

روحیۀ حمایت از افغانستان در سطح بین‌المللی وجود دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد