روسیه-تاسیسات-نظامی-اوکراین-در-مرز-لهستان-را-هدف-قرار-داد

روسیه باگسترش حملات خود در اوکراین، اکنون نیروهای این کشور یک تاسیسات بزرگ نظامی اوکراین در مرز با لهستان را با موشک مورد هدف قرار داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ خبرگزاری رویترز به نقل از مرکز نظامی منقطه لویو امروز( یک‌شنبه، 22 حوت) گزارش داده است که نیروهای نظامی روسی یک‌ حمله هوایی بر مرکز بین‌المللی حفظ صلح و امنیت در یاووریف اوکراین در نزدیکی مرز لهستان انجام داده‌اند.

بر اساس اطلاعات روس‌ها ۸ موشک به این تاسیسات نظامی اوکراین شلیک کرده است.

آنتون میرونوویچ، سخنگوی اکادمی نیروهای زمینی مسلح اوکراین گفته است: « طبق اطلاعات اولیه هیچ کشته‌ای وجود ندارد، اما اطلاعات مربوط به مجروحان در حال روشن شدن است».

تاسیسات نظامی مرکز بین‌المللی حفظ صلح و امنیت، با مساحت ۳۶۰ کیلومتر مربع در کمتر از ۲۵ کیلومتری مرز لهستان، یکی از بزرگترین تاسیسات اوکراین در بخش غربی این کشور است.

اوکراین بیشتر رزمایش‌های نظامی مشترک با کشورهای ناتو را در آنجا برگزار می‌کند.

افزون بر این گفته شده است که نیروهای روسی هر لحظه در حال پیشروی به سوی کی‌یف اند و مردم همراه با نظامیان اوکراین در داخل این شهر سنگر گرفته‌اند و قصد مقاومت دارند.

این در حالی است که امریکا وعده کمک ۲۰۰ میلیون دلاری از تسلیحات و تجهیزات نظامی به اوکراین داده است. در پی این اقدام امریکا، روسیه هشدار داد که هر کاروانی که به اوکراین تسلیحات منتقل کند برای کرملین‌"‌یک هدف مشروع‌‌"‌ خواهد بود.

روسیه تاسیسات نظامی اوکراین در مرز لهستان را هدف قرار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد