روسیه-سلاح-تان-را-بر-زمین-بگذارید

روسیه به نیروهای اوکراین مستقر در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر شرقی سیویرودونتسک گفته است که سلاح‌های خود را بر زمین بگذارند.

به گزارش افغان نیوز؛ روسیه به نیروهای اوکراینی که در یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر سیویرودونتسک در شرق کشور مستقر شده‌اند گفته است که امروز( چهارشنبه، 25 جوزا)سلاح‌های خود را بر زمین بگذارند.

دولت اوکراین گفته است که بیش از ۵۰۰ غیرنظامی در کنار سربازان داخل یک کارخانه‌ در شهر سیویرودونتسک در کنار نیروهای اوکراین به سر می‌برند.

به گزارش روزنامه گاردین، جنرال میخاییل میزینتسف، افسر روسی مسوول محاصره ماریوپل گفته است: «جنگ‌جویان باید از ساعت ۸ بامداد، به وقت مسکو مقاومت بی‌معنای خود را متوقف کنند و سلاح‌شان را بر زمین بگذارند».

ارتش روسیه در تلاش برای به دست گرفتن کنترول کامل لوهانسک و دونتسک که مجموعاً به نام دونباس یاد می‌شود، بخش عمده‌ای از تلاش‌های نظامی خود را روی تصرف سیویرودونتسک متمرکز کرده است.

فرماندار لوهانسک گفته است که دو گروه تاکتیکی روسی به این‌ منطقه اعزام شده‌اند.

نبرد بر سر شهر سیویوردونتسک، در شرق اوکراین در حال تبدیل‌شدن به خونین‌ترین جنگ میان دو‌ کشور است و اگر به تصرف روسیه درآید، موفقیت بزرگ برای این کشور خواهد بود.

این در حالی است که اواکراین دو روز پیش اعلام کرده نیروهای این کشور مرکز شهر سیویرودنتسک را به نیروهای روسی واگذار کرده‌اند.

روسیه: سلاح تان را بر زمین بگذارید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد