روسیه-عملا-با-ناتو-وارد-جنگ-جهانی-سوم-شده‌است

مجری سرشناس تلویزیون دولتی روسیه و از حامیان ولادیمیر پوتین در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد که مسکو عملا وارد جنگ جهانی سوم با ناتو شده‌است.

به گزارش افغان نیوز؛ اولگا اسکابیووا، مجری تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرده که غرق‌شدن ناو روسی مسکووا در دریای سیاه یعنی عملا «جنگ جهانی سوم» میان روسیه و ناتو آغاز شده‌است.

به باور اسکابیووا غرق‌شدن ناو روسی «مسکووا» در دریای سیاه بیانگر این است که «عملیات ویژه نظامی» روسیه وارد مرحله جدیدی شده و آن جنگ جهانی سوم بین روسیه و ناتو است.

خانم اسکابیوا گفته‌است که همه دوست دارند یک پیروزی قطعی داشته‌باشند« همه مایل اند همه اهداف تعیین‌شده، اجرا شود. در غیر این صورت، به طور کلی نمی‌توان عملیات ویژه‌ای را که ما آغاز کردیم، بپذیریم».

روسیه پس از غرق‌شدن ناو «مسکووا» به روز شنبه حملات هوایی خود به کی‌یف، پایتخت اوکراین را از سر گرفته است.

آسوشیتدپرس گزارش داده که هدف این حمله، یک کارخانه نظامی تولید موشک‌های نپتون در جنوبی شرقی پایتخت اوکراین بوده‌ است، موشک‌هایی که اوکراین ادعا می‌کند با استفاده از آن‌ها ناو روسی را غرق کرده‌است.

روزهای نخست حملات روسیه به اوکراین، ولادیمیر پوتین به تمام کشور‌های جهان هشدار داده‌بود که هرگونه مداخله در عملکرد روسیه موجب «پیامد‌هایی خواهد شد که آن‌ها هرگز ندیده‌اند».

این در حالی است که ولودیمر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به تازگی بار دیگر هشدار داده که جهان باید برای استفاده پوتین از سلاح هسته‌یی آماده باشد.

روسیه عملا با ناتو وارد جنگ جهانی سوم شده‌است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد