روسیه-یک-انبار-مهمات-ناتو-را-در-اوکراین-منهدم-کرد

وزارت دفاع روسیه می‌گوید که با حمله موشکی یک انبار مهمات ناتو را در شهر اسلویانسک اوکراین منهدم کرده و ده‌ها نیروی اوکراینی کشته شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ خبرگزاری اسپوتنیک روسیه روز گذشته (یک‌شنبه، 18 سرطان) گزارش داده که این انبار مهمات با استفاده از موشک‌های دقیق هدف قرار گرفته و تنها به زیرساخت‌های نظامی اوکراین آسیب وارد کرده است.

وزارت دفاع روسیه می‌گوید که آنان با استفاده از یک سلاح بسیار دقیق زمینی، نقطه استقرار توپخانه نیروهای مسلح اوکراین و انبار مهمات این نیروها در اسلویانسک را هدف قرار داده‌اند.

این وزارت گفته که در نتیجه این حملات بیش از یک هزار مهمات «هویتزرهای ام ۷۷۷ ساخت امریکا» و حدود ۷۰۰ راکت‌انداز چندگانه «گراد» منهدم شده است.

دو روز پیش ولادمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه در نشستی گفته بود که هنوز عملیات نظامی آنان در اوکراین به گونه جدی آغاز نشده است. او به اوکراین هشدار داده بود که در صورت نپذیرفتن خواسته‌های مسکو باید برای بدترین شرایط آماده شود.

ولادمیر زلنسکی، رییس‌جمهور اوکراین در واکنش گفته بود که اوکراینی‌ها به هیچ عنوان حاضر نیستند قبول کنند که سرزمین خود را برای صلح به روسیه بدهند.

روسیه یک انبار مهمات ناتو را در اوکراین منهدم کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد