روند-توزیع-تذکره-در-قندهار-متوقف-شد

مقام های محلی در ولایت ننگرهار می گویند که روند توزیع تذکره ها در این ولایت به دلیل کمبود برگه صدور تذکره های کاغذی متوقف شده است.

به گزارش افغان نیوز: خالده احمدی، عضو شورای ولایتی قندهار، روز دوشنبه (٬۲۱ جوزا) به خبرنگار اففان نیوز گفت؛ مردم در این ولایت به دلیل کمبود برگه های صدور تذکره های کاغذی، نمی توانند ثبت نام کنند.

وی می افزاید؛ در گذشته در ولایت قندهار صرف کسانی تذکره می گرفتند که بنابر دلایلی خارج از کشور سفر می کردند؛ اما فعلآ مردم به خاطر اشتراک در انتخابات به گرفتن تذکره بیشتر علاقمندی نشان می دهند.

در همین حال زلمی ویسا، والی قندهار به خبرنگارافغان نیوز گفت؛ چندی پیش ۵۰ هزارقعطه ورق تذکره از طرف حکومت مرکزی به ولایت قندهار رسید اما هنوز هم مشکلات مردم دراین ولایت حل نشده است.

آقای ویسا تاکید داشت که مسوولان در این ولایت برای حل مشکل کمبود ورق های تذکره با حکومت مرکزی در تماس شده اند و این مشکل تنها در ولایت قندهار نیست، بلکه  تمام ولایات افغانستان با این معضل رو به رو می باشند.

این درحالی است که چندی قبل، شماری از اعضای شورای ولایتی، احزاب سیاسی و فعالان مدنی بامیان، نیز از اتمام اوراق تذکره در این ولایت خبر دادند.

روند توزیع تذکره در قندهار متوقف شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد