رییس-جمهور-امریکا-به-ایران-و-روسیه-هشدار-داد

رییس جمهور امریکا در واکنش به بمباران ادلب توسط روسیه، سوریه و ایران گفته است که کشتار انبوه بسیاری از غیرنظامیان بی‌گناه را متوقف کنید، جهان شاهد این قصابی‌ است.

به گزارش افغان نیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا در واکنش به بمباران ادلب سوریه توسط روسیه، سوریه و ایران در توئیترش اظهار داشته است که کشتار انبوه بسیاری از غیرنظامیان بی‌گناه را متوقف کنید، جهان شاهد این قصابی‌ است. هدف آن چیست، شما را به کجا خواهد برد؟ بس کنید.

هرچند رئیس جمهور ایالات متحده در توضیح این توییت خود چیز دیگری نگفته که هدف وی از نشر این توییت چیست و در باره چه صحبت شده است.

اما، ترامپ درصحبت با روزنامه نگاران ابراز داشته که از اتفاقات در ادلب ناراضی بوده و اضافه نموده است که من از آنچه که امروز در ادلب جریان دارد، هفت ماه پیش به مردم هشدار دادم.

توئیت تازه آقای ترامپ در آستانه دیدار رسمی او از بریتانیا منتشر شده‌است. طی هفته‌های اخیر بحران انسانی و حملات هوایی در ادلب شدت گرفته‌است.

گروه تروریستی جبهه النصره که بخش زیادی از ولایت ادلب را در اشغال دارد، مدتی است حملات وحشیانه را به مناطق اطراف ادلب و ارتش سوریه آغاز کرده است.

در ادلب بیش از 10 گروه مختلف وجود دارد که بزرگترین آنها گروه های طرفدار ترکیه "جبهه ملی آزادی" و گروهک تروریستی "جبهه النصره" می باشند. در این ولایت از حدود 30 هزار شبه نظامی از جمله نیروهای خارجی حضور دارند.

رییس جمهور امریکا به ایران و روسیه هشدار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد