رییس-جمهور-بر-بهبود-وضعیت-امنیتی-ننگرهار-تاکید-کرد

رییس‌جمهور غنی در جلسۀ اضطراری تاکید داشت که اردوی ملی در همکاری با پولیس ولایت ننگرهار، در تأمین امنیت این ولایت و ایجاد فضای امن برای مردم، مشترکاً کار نمایند.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ اضطراری تحت ریاست محمداشرف غنی، رئیس جمهور کشور به منظور اتخاذ تدابیر بیشتر امنیتی در ولایت ننگرهار، از طریق ویدیو کنفرانس در مرکز ملی توحید دایر گردید.

حیات‌الله حیات والی ننگرهار، قوماندان قول اردوی ۲۰۱ سیلاب و همچنان قوماندان امنیه و رئیس امنیت آن ولایت در این جلسه گفتند که گروه داعش ضربات سنگینی را در ننگرهار متقبل شده و به همین سبب اقدامات تخریبی خویش را بالای شهر جلال‌آباد متمرکز ساخته است.

رئیس‌جمهور غنی خاطر نشان‌کرد که اردوی ملی در همکاری با پولیس ولایت ننگرهار، در تأمین امنیت این ولایت و ایجاد فضای امن برای مردم، مشترکاً کار نمایند.

وی تاکید کرد که باید فضای امن در ولایت ننگرهار به میان آید و اردوی ملی الی جابه‌جایی قطعات خاص در شهر جلال آباد، به وظایف شان ادامه دهند.

سترجنرال محمدشریف یفتلی لوی درستیز وزارت دفاع ملی در رابطه به ایجاد اردوی منطقوی و مستقرشدن آن در ولایت ننگرهار، معلومات داد.

در جریان این ویدیو کنفرانس، رئیس‌جمهور به مسئولین امنیت ملی ولایت ننگرهار هدایت داد که برای تأمین امنیت ادارات ملکی آن ولایت، تدابیر همه جانبه را روی‌دست گیرند.

در اخیر فیصله صورت گرفت تا به منظور تأمین امنیت پایدار ولایت ننگرهار، تدابیر کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدت اتخاذ و به زودی اعلان گردد.

رییس جمهور بر بهبود وضعیت امنیتی ننگرهار تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد