رییس-جمهور-غنی-وارد-ولایت-کنر-شد

ارگ ریاست‌جمهوری اعلام کرده که محمداشرف غنی، رییس جمهوری کشور، صبح امروز چهارشنبه، ۱۵ حوت، به ولایت کنر رفته است.

به گزارش افغان نیوز: آقای غنی در جریان این سفر، تعمیر اداری صحت عامه ولایت کنر را که با هزینه بیش از ۱۷ میلیون افغانی به گونه معیاری ساخته شده است؛ افتتاح کرد. وی هنگام افتتاح تعمیر یادشده به وزارت صحت عامه هدایت داد که در عرصه تجهیز و بالابردن کیفیت خدمات، بیشتر تمرکز کند.

همچنان رییس‌جمهور غنی شفاخانه ۲۰۰ بستر ولایت کنر و تعمیر انتظارخانه آن را نیز تهداب‌گذاری کرد. ساختمان شفاخانه ۲۰۰ بستر کنر و تعمیر انتظارخانه آن، ۳۶۰ میلیون افغانی هزینه بر می‌دارد و از بودجه حکومت تمویل می‌گردد.

در خبرنامه ارگ تصریح شده که قرار است رییس‌جمهور غنی در جریان این سفر با بزرگان، متنفذین، علما، جوانان، زنان و اقشار مختلف این ولایت نیز دیدارهای جداگانه داشته باشد.

رییس جمهور غنی در جریان ماه‌های اخیر سفرهای ولایتی‌اش را شدت بیشتری بخشیده است. او حدود ده روز پیش به ولایت نیمروز رفت. او پیش از این به ولایات دایکندی، پکتیا، غزنی و برخی دیگر از ولایت‌های کشور نیز سفر کرده است.

اشرف غنی به دلیل آنچه که افتتاح پروژه‌ها و بررسی وضعیت امنیتی و اجتماعی ولایات عنوان می‌شود، در دو سال اخیر سفرهای ولایتی زیادی انجام داده است.

سفرهای ولایتی رییس جمهور غنی اما از سوی رقیبان سیاسی‌اش بیشتر فعالیت‌های کمپینی و گرفتن آماده‌گی‌ برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده عنوان شده است.

رییس جمهور غنی وارد ولایت کنر شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد