رییس-مالی-و-اداری-وزارت-رسیدگی-به-حوادث-وارد-میدان‌ورک-شد

در پی سیل ویرانگر در ولایت میدان‌وردک، رییس عمومی مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث در سفر اضطراری عازم این ولایت‌ شد.

به گزارش افغان نیور؛ وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی امروز (دوشنبه، ۲ اسد) با نشر خبرنامه‌ای گفته که مولوی عبدالرحمن زاهد، رییس عمومی مالی و اداری این وزارت، جهت رسیدگی به متضررین ناشی از سرازیر شدن سیلاب‌های اخیر عازم ولایت‌ میدان وردک شده است.
زاهد با حضور داشت مولوی فیض الله جلالی، رییس آمادگی مبارزه با حوادث ولایت میدان وردک با متضررین ناشی از سیلاب‌ها دیدار و کمک‌های خوراکی و غیر خوراکی برای خانواده‌های متضرر توزیع نموده است.
مولوی فیض الله جلالی، رییس آمادگی مبارزه با حوادث میدان وردک گفته که برای ۳۰ خانواده کمک‌های غیر غذایی شامل یک پایه خیمه، یک‌تخته کمپل، یک بسته کیت آشپزخانه، یک بسته کیت صحی، یک عدد سطل و پنج جوره چپلک و مواد خوراکی شامل یک کارتن بسکویت، یک کارتن مربا توزیع شده است.
او افزوده که به زودترین فرصت برای سایر خانواده‌های آسیب دیده نیز توزیع خواهد شد.
این در حالی است که بر اساس آمار ابتدایی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، در اثر سرازیر شدن سیلاب‌های اخیر در ولسوالی های میدان شهر، جلریز، نرخ، جغتو، چک و سید آباد ولایت‌ میدان‌وردک ۳۰ تن کشته و ۱۵ تن دیگر زخمی شده‌اند.


طبق آمار، بیش ۴۰۰ منزل مسکونی به گونه‌‌ای کلی و قسمی و زیادتر از ۵ هزار جریب زمین زراعتی نیز تخریب گردیده است.
این در حالی است که طبق آمارها، بیش از ۴۰ نفر دیگر در نتیجه‌ای سرازیر شدن سیلاب‌ها ویرانگر در میدان وردک، ناپدید شده‌اند.

رییس مالی و اداری وزارت رسیدگی به حوادث وارد میدان‌ورک شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد