شکست-سنگین-طالبان-مسلح-در-قندهار،-لوگر-و-تخار

وزارت امور داخله اعلام نموده که در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی در ولایت های قندهار، تخار و لوگر، ۱۷ طالب کشته و ۵ تن از اعضای این گروه دستگیر شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز شنبه(14، ثور) منتشر شده، آمده است که نیروهای امنیتی کشور، روزگذشته، عملیاتی مشترک ضد هراس افگنی را درمربوطات مرکز ولایت لوگر انجام دادند که درنتیجه آن، 5 هراس افگن طالب را با دومیل کلاشینکوف، یک قبضه تفنگچه، 5 کیلوگرام مواد انفجاری و دوعراده موترسایکل بازداشت کرده اند.

وزارت داخله طی یک اعلامیه دیگر افزوده است که نیروهای قطعات خاص پولیس یک عملیات شبانه را در ولسوالی میوند ولایت قندهار بالای یک مخفیگاه بزرگ هراس افگنان طالب راه اندازی نمودند.

اعلامیه تصریح نموده که در نتیجه این عملیات، ۱۷هراس افگن طالب کشته شده و ۹ تن دیگر این گروه تروریستی بازداشت گردیده اند.

در اعلامیه وزارت افزوده شده است که همچنان، تعدادی از ماین‌های که تروریستان جهت آماج قراردادن افراد ملکی در ولسوالی میوند این ولایت، جاسازی نموده بودند نیز کشف و خنثی شده است.

در همین حال، وزارت داخله در اعلامیه دیگر تصریح نموده که در نتیجه چندین درگیری نیروهای امنیتی و دفاعی با هراس افگنان طالبان درمربوطات ولسوالی خواجه غار ولایت تخار، ۱۸ هراس افگن طالب به شمول ۵ فرمانده ارشد آنان کشته شده، چهارعضودیگراین گروه تروریستی زخمی شده و نیز تعدادی از این تروریستان از ساحه متواری گردیده اند.

شکست سنگین طالبان مسلح در قندهار، لوگر و تخار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد