غنی-از-تحرکات-بی‌نظیر-در-ولسوالی‌ها-خبر-داد

رییس جمهور غنی خطاب به قوماندانان جدیدالتقرر، گفت که با رفتن تان به ولسوالی‌ها؛ انگیزه، مدیریت، تعهد و تحرک بی‌نظیر در تاریخ افغانستان خواهد آمد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، شام دیروز شنبه(26، میزان) در مراسم معرفی ۱۰۰ تن از قوماندانان جدیدالتقرر ولسوالی ها، گفت که با رفتن تان به ولسوالی ها، در آنجا انگیزه، مدیریت، تعهد و تحرک خواهد آمد که در تاریخ افغانستان بی نظیر خواهد بود.

وی افزود: شما به خاطری انتخاب شده اید که با دل و جان بر مملکت باورمند هستید و قربانی داده اید. ملت تعهد و فداکاری می خواهد و شما فرزندان متعهد و فداکار هستید.

رئیس جمهور گفت که هویت تان، تنها هویت ملی باشد و باید آغوش تان برای مردم باز باشد و با رفتن تان ماحول را تغییر مثبت دهید. وی به مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی هدایت داد که به قوماندانان متذکره توجه و تماس دوامدار داشته باشند.

آقای غنی خاطرنشان کرد که با رفتن قوماندانان امنیه ۱۰۰ ولسوالی، ثروت ملی افغانستان به کار انداخته خواهد شد و زمینۀ اعمار کشور به صورت همه جانبه فراهم می گردد.

رئیس جمهور در اخیر سخنانش با تاکید بر اینکه شما حمایت سرقوماندان اعلی قوای مسلح را با خود دارید، گفت: ثابت کنید که با هموطنان تان ابریشم و با دشمنان وطن مشت فولادین هستید.

در همین حال، سید جلال سادات به نمایندگی از قوماندان جدیدالتقرر ولسوالی ها ضمن تشکر از اعتماد سرقوماندان اعلی قوای مسلح، گفت که کارکردها، اجراات و هماهنگی ما را با مردم، از زبان خود مردم خواهید شنید.

وی افزود که وظایف خویش را منحیث فرزندان راستین کشور در هر گونه شرایط انجام داده و در زمینه انفاذ قانون، دفاع از مال و جان مردم و فراهم کردن زمینه آرام زندگی به آنان، از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نمی کنیم.

این درحالی است که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا تاکید کرده است که مأموریت نیروهای آمریکایی در افغانستان به پایان خود نزدیک شده است.

غنی از تحرکات بی‌نظیر در ولسوالی‌ها خبر داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد