غنی-بر-تامین-امنیت-ولایات-بادغیس-و-نیمروز-تاکید-کرد

رییس جمهور غنی به بخش های دفاعی و امنیتی وظیفه سپرد که در عملیات های شان بیشتر دقت نموده و در زمینۀ جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم بادغیس و نیمروز، توجه ویژه نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام دیروز شنبه(7، سرطان) در جلسه ای به سلسلۀ بررسی وضعیت امنیتی ولایات کشور، وضعیت عمومی امنیتی ولایات بادغیس و نیمروز را مورد بررسی قرار داد.

در این جلسه که از طریق ویدیوکنفرانس انجام شد و در آن برعلاوۀ داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی، قوماندانان قول اردوهای ۲۱۵ میوند و ۲۰۷ ظفر، قوماندانان لواهای مربوطه، قوماندانان امنیه و رؤسای امنیت ولایات بادغیس و نیمروز نیز حضور داشتند، ابتدا گزارش از وضعیت عمومی امنیتی ولایات متذکره ارائه گردید.

رئیس جمهور غنی پس از استماع گزارش متذکره، گفت که ادارات محلی مکلف اند تا با مردم از نزدیک کار کنند و به بخش های دفاعی و امنیتی وظیفه سپرد که در عملیات های شان بیشتر دقت نموده و در زمینۀ جلوگیری از آسیب رسیدن به مردم، توجه ویژه نمایند.

همچنان رئیس جمهور به مسئولین مربوطه هدایت داد تا در قسمت رسیدگی کامل و عاجل به خانواده های شهدا نیروهای امنیتی و دفاعی از تمام امکانات دست داشته، استفاده کنند.

این درحالی است که بها والدین قادسی، عضو شورای ولایت بادغیس روز( پنج‌شنبه، 5 سرطان) به آژانس افغان نیوز گفت که دو روز پیش جنگ شدید میان نیروهای امنیتی و گروه طالبان در بالا مرغاب صورت گرفت که در آن دست‌کم 12 نیروی امنیتی و دفاعی کشور کشته شدند که طالبان اجساد آنان را به آتش کشیدند.

غنی بر تامین امنیت ولایات بادغیس و نیمروز تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد