مسوولان-نشست-اضطراری-برگزار-کردند

نشست با حضور والی هرات، رییس اطلاعات و فرهنگ، مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران این ولایت در زمینه اطلاع رسانی در حالت اضطرار برگزار شد.

به گزارش افغان نیوز؛ در این نشست مولانا نوراحمد اسلام جار، والی هرات از پوشش و فعالیت‌ رسانه‌ها در  حالت اضطراری قدر دارنی و تاکید کرد که مردم به اطلاع رسانی رسانه‌ها در چنین حالتی ضرورت مبرم دارند.

اسلام جار گفته که اداره محلی تمام آمادگی‌ها را در حالت اضطرار روی دست گرفته است و تاکنون موارد ناگوار اتفاق نیافتاده است.

او گفته که کمیته اضطرار به فعالیت‌های شبانه روزی ادامه می دهد و به مشکلات مردم رسیدگی خواهد کرد.

مولانا اسلام جار می گوید این کمیته، از نرخ مواد خوراکی نیز نظارت دارد.

در این نشست والی هرات، نعیم الحق حقانی، رییس اطلاعات و فرهنگ این ولایت را به حیث نماینده اداره محلی در بخش پاسخ و پرسش به خبرنگاران تعیین کرد.

نعیم الحق حقانی، سخنگوی کمیته اضطرار و رییس اطلاعات و فرهنگ هرات می گوید که تمام تیم‌‌ها در حال اجرای وظیفه اند و تاکنون اتفاقی ناگوار در هرات و ولسوالی‌های آن رخ نداده است‌.

حقانی می گوید که تدابیر احتمالی از دو روز قبل گرفته شده و تمام هدایات به ارگان‌ها داده شده است.

او علاوه کرده که در بخش برق ترکمنستان کمبود نیست اما؛ برق ایران از صد میگابایت به ۴۰ میگابایت رسیده است که این معضل در حال حل شدن است.

سخنگوی کمیته اضطرار اضافه می کند: تمام مسیرهایی منتهی به هرات به خاطر سردی هوا مسدود شده اما؛ اکنون موقتا باز شده و تیم های امداد در مسیر راه حضور دارند و ممکن با موج دوم سردی هوا راه‌ ها دوباره بسته شود.

 

 

مسوولان نشست اضطراری برگزار کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد